![]() |
|
Több, mint 80 éve a Nielsen arra hivatott, hogy megválaszolja ügyfelei alapvető üzleti kérdéseit:
Napjainkban, a dinamikusan fejlődő globális piacon ezekre a kérdésekre világos válaszokat találni, igazi kihívás. Szogáltatásaink segítségével ügyfeleink átláthatják és megérthetik a piac rendszerét, döntéseket hozhatnak, és olyan akciótervet építhetnek fel, mely hatékonyabbá teszi és növeli a marketing és értékesítési programok produktivitását, emeli bevételeiket és javítja profitabilitásukat.
Tevékenységünk
A Nielsen világvezető pozíciót tölt be a marketing információ, elemzési rendszerek, eszközök és a professzionális ügyfélszolgálat területén.
Ügyfeleink szolgáltatásaink segítségével mérhetik piaci teljesítményüket, elemezhetik a piac fejlődését, felfedhetik és megoldhatják a marketing és értékesítési problémákat, illetve megtalálhatják a növekedési lehetőségeket.
Földrajzi lefedettségünk
A Nielsen több mint 100 országban van jelen. A központ New York-ban található, a regionális irányítás pedig Schaumburg (Illinois), Wavre (Belgium), Hong Kong, Sydney (Ausztrália), Buenos Aires (Argentina) és Nicosia (Ciprus)-ról történik.
Cégünk története
Arthur Charles Nielsen, Sr., 1923-ban alapította a Nielsen-t, bevezetve több újszerű, kutatási metódust és technikát, melyek napjainkban sztenderdekké váltak a piacon. Ő alkotta meg az első megbízható és objektív eszközt, a kiskereskedelmi értékesítés és a piaci részesedés mérésére.
A Nielsen etikai kódex
Arthur C. Nielsen, Sr.1931-ben írta meg a Nielsen Etikai Kódexét, meghatározva azokat az elveket, amely elvezeti a Nielsen-t a globális vezetői pozícióhoz a marketing kutatás területén. A Kódex ma is érvényben van és mutatja az utat cégünk számára.
![]() | ![]() |