Címlapra
 
 
Ha további információt szeretne a rendszer működéséről, kérjük adja meg adatait és elküldjük Önnek tájékoztatónkat!
 
  
 

Medián Közvélemény- és Piackutató Szolgáltató Kft.

A Medián 1989-ben alakult a szakmában az első magánvállalkozásként, jelenleg is tisztán hazai tulajdonban lévő cég.

A cég forgalmának nagyobb részét kitevő piackutatások mellett mindvégig nagy jelentőséget tulajdonítottunk a társadalomkutatásnak és a politikai közvélemény folyamatos vizsgálatának. A társadalmi és politikai kutatások körülbelül egyharmadát teszik ki a Medián forgalmának; a tevékenység nagyobb részét az üzleti - elsősorban multinacionális megrendelők számára végzett – kutatások képezik.

Az Intézet tevékenységét a módszertani sokrétűség, az egymást kiegészítő és kontrolláló kutatási technikák alkalmazása, a kvantitatív és kvalitatív módszerek ötvözése jellemzi. A szakmai megbízhatóságot azok a pontos előrejelzések igazolják, amelyekkel a Medián a négyévenkénti parlamenti választások idején jelentkezik.

Az intézet full-service piackutatási szolgáltatást nyújt: mind kvantitatív kutatásokban (kis- és nagymintás kérdőíves felmérések, személyes és telefonos megkérdezések, lakossági és business-to-business megkérdezések, ad-hoc és tracking jellegű surveyk) mind kvalitatív kutatásokban (egyéni mélyinterjúk, fókuszcsoportok, kreatív csoportok, brainstormingok), továbbá próbavásárlásokban nemzetközi színvonalon törekszik a megrendelők igényeinek kielégítésére.

A Medián a 90-es évek eleje óta folyamatosan és rendszeresen működtet omnibusz-felmérést, amely hónapról hónapra 1200 fős reprezentatív mintán gyűjt adatokat a társadalom gazdasági-politikai tudatállapotáról.

A Medián 1990 óta rendszeresen készít médiaelemzéseket az országos és helyi lapok, rádió– és tévéadók közönségének összetételéről, szokásairól és igényeiről, a lapok és a műsorok tartalmáról.

A webAUDIT piacvezető a magyarországi internetes forgalommérésben. A mértékadó nemzetközi szabványoknak és ajánlásoknak megfelelő látogatottsági adatok mellett az auditált site-ok forgalomanalízisét segítő statisztikák széles palettáját szolgáltatja. Egyedülálló demográfiai statisztikái lehetővé teszik a látogatók összetételének gyors és hatékony elemzését.

Ez a szolgáltatás egészült ki 2008-ban a GfK Hungáriával közösen kifejlesztett webAUDIENCE csomaggal, amelyben nemcsak alapvető demográfiai ismérvek mentén válik lehetővé az egyes auditált site-ok látogatóközönségének elemzése, hanem közel 600 változó segíti az elemzést és médiatervek készítését.

Medián Közvélemény és Piackutató Intézet
1025 Budapest
Szépvölgyi út 52.

Tel.: (+36-1) 250-4322
Fax: (+36-1) 250-4346
median{.}median.hu
www.median.hu
  
 

oldaltérkép         pixer        hírek         hogyan csatlakozhat?         tagok          kapcsolat

TOP