Címlapra
 
 
Ha további információt szeretne a rendszer működéséről, kérjük adja meg adatait és elküldjük Önnek tájékoztatónkat!
 
  
 

Research International Hoffmann

Hoffmann Research International

A Hoffmann Research International a Kantar Group társvállalata, Magyarország vezető piackutató ügynökségeinek egyike. Magyarországon és a közép-kelet európai régióban egyaránt végez kvantitatív és kvalitatív kutatásokat. Ügyfeleik jelentős multinacionális vállalatok, főként az FMCG, a pénzügyi, a telekommunikációs, a kereskedelmi, a gyógyszergyártási és a média szektorból.

A Hoffmann Research International a fontos marketing problémák megoldását támogató színvonalas kutatásokra szakosodott. Ezt az a tudásbázis garantálja, amelyet az 1997 óta végzett mintegy 4000 kutatási projekt és munkatársainak sok évtizedes szakmai tapasztalata halmozott fel.

Kutatási módszerek

Kvantitatív kutatások során alkalmazott márkázott módszerek (eValuateTM, MicrotestTM, ScreenLabTM, SMARTTM, Equity EngineTM, Loyalty DriverTM, Launch Pad, BPTOTM Conjoint analízis)

Kvalitatív kutatások során alkalmazott márkázott módszerek (InsightmentTM, Supergroup®, Super Clinic®, Brandsight Gallery® )

Adatfelvételi technikák

Személyes megkérdezés, CATI, CAPI, in-hall tesztek, fókuszcsoportok, interjúk, megfigyelés, kreatív technikák, szemiotikai elemzések, narratív és vizuális tartalomelemzés

Kutatási területek, specializálódás

FMCG, telekommunikáció, pénzügy, biztosítás, gyógyszeripar, turizmus és egyéb szolgáltatások, kereskedelmi kutatások, sajtó

Ügyvezető igazgató: Kármán Gábor
Stratégiai igazgató: Dr. Hoffmann Márta

Cím: 1052 Budapest, Vitkovics Mihály utca 9.
Telefon: +361-267 4744
Fax: +361-267 9301
Email: hri{.}hri.hu
Honlap: www.hri.hu

  
 

oldaltérkép         pixer        hírek         hogyan csatlakozhat?         tagok          kapcsolat

TOP