![]() |
|
A Hoffmann Research International a Kantar Group társvállalata, Magyarország vezető piackutató ügynökségeinek egyike. Magyarországon és a közép-kelet európai régióban egyaránt végez kvantitatív és kvalitatív kutatásokat. Ügyfeleik jelentős multinacionális vállalatok, főként az FMCG, a pénzügyi, a telekommunikációs, a kereskedelmi, a gyógyszergyártási és a média szektorból.
A Hoffmann Research International a fontos marketing problémák megoldását támogató színvonalas kutatásokra szakosodott. Ezt az a tudásbázis garantálja, amelyet az 1997 óta végzett mintegy 4000 kutatási projekt és munkatársainak sok évtizedes szakmai tapasztalata halmozott fel.
Kutatási módszerek
Kvantitatív kutatások során alkalmazott márkázott módszerek (eValuateTM, MicrotestTM, ScreenLabTM, SMARTTM, Equity EngineTM, Loyalty DriverTM, Launch Pad, BPTOTM Conjoint analízis)
Kvalitatív kutatások során alkalmazott márkázott módszerek (InsightmentTM, Supergroup®, Super Clinic®, Brandsight Gallery® )
Adatfelvételi technikák
Személyes megkérdezés, CATI, CAPI, in-hall tesztek, fókuszcsoportok, interjúk, megfigyelés, kreatív technikák, szemiotikai elemzések, narratív és vizuális tartalomelemzés
Kutatási területek, specializálódás
FMCG, telekommunikáció, pénzügy, biztosítás, gyógyszeripar, turizmus és egyéb szolgáltatások, kereskedelmi kutatások, sajtó
Ügyvezető igazgató: Kármán Gábor
Stratégiai igazgató: Dr. Hoffmann Márta
Cím: 1052 Budapest, Vitkovics Mihály utca 9.
Telefon: +361-267 4744
Fax: +361-267 9301
Email: hri{.}hri.hu
Honlap: www.hri.hu
![]() | ![]() |