Címlapra
 
 
Ha további információt szeretne a rendszer működéséről, kérjük adja meg adatait és elküldjük Önnek tájékoztatónkat!
 
  
 

Ipsos Zrt.

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. Cégünk 2008-ban és 2009-ben is elnyerte a Business Superbrands elismerést.

Fejlődésünk legfontosabb motorjának azt a magasan képzett, jelenleg több mint 100 főállású munkatársból álló szakembergárdát tekintjük, akik az Ipsos kutatásait tervezik és végzik. Tudásuk, tapasztalatuk, folyamatos továbbképzésük jelenti a legfőbb garanciát munkánk minőségére. Közülük többen korábban ügyféloldalon töltöttek be vezető kutatói, marketing vagy kereskedelmi pozíciót, így tapasztalataikat ügyfeleink igényeinek pontos megértésében tudják kamatoztatni. Rendszeres munkakapcsolatban vagyunk a hazai akadémiai és egyetemi kutatóműhelyek kiemelkedő képviselőivel, akiket - szakterületük specialistájaként, kutatóként vagy szakértőként - munkáinkba bevonunk. Bár alapvetően alkalmazott, piaci kutatóintézet vagyunk, gyakran és szívesen veszünk részt tudományos kutatásokban. A kutatók munkáját jelentős kutatási infrastruktúra támogatja.

Menedzsmentünk magyar, de szolgáltatásaink, kutatási módszereink számos szállal kapcsolódnak az Ipsos Csoport világszerte meghirdetett kutatási kínálatához. Kutatásaink során a piac-, a média-, a társadalomkutatás, a pszichológia, statisztika, valamint az ezekhez kapcsolódó tudományágak területén létező legújabb és tudományosan elismert módszereket alkalmazzuk.
Megbízásaink teljesítése közben megrendelőinkkel interaktív kapcsolat kialakítására törekszünk. Szakembereink az együttműködés során minden igényelt támogatást megadnak ügyfeleinknek, kezdve a feladat kutatási nyelvre történő "lefordításától", egészen a tanácsadásig, illetve az eredmények rövid távú vagy stratégiai tervekbe történő integrálásáig.

Ajánlati palettánkon sok egyedi, ún. márkázott kutatási termék található, amelyek egy része az Ipsos Csoport know-how-ját képezi, másik része viszont a mi fejlesztésünk. Célunk, hogy megrendelőink - a legkisebbektől a legnagyobbakig - olyan, magas színvonalú szolgáltatást kapjanak, hogy közülük mind többen visszatérő, rendszeres partnereinkké váljanak. Ez egyben a legnagyobb elismerés is a számunkra.

Tovább a vállalat hivatalos honlapjára » www.ipsos.hu

  
 

oldaltérkép         pixer        hírek         hogyan csatlakozhat?         tagok          kapcsolat

TOP